Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

67:e bloggen fuck als

Kategori: Allmänt

Vilket handbolls drama! Älskar kolla handboll på tv och det här var nog det mest spännade man kan uppleva! 2 förlängningar och bara 4 sekunder från straffavgörande i semifinal i Em. 
Annar är det här helgen vikt åt trav! I år blev det inte Paris och prix d’ameriqe men kommer se loppen hemifrån! 
Ett tips kan ni få! 
Atg har gemensamt spel med den franska potten både lördag och söndag och det omsätts sjuka summor så oddsen blir bra! Och Björn goop vinner alltid några lopp på lördagen! Så spela på svenska hästar för fransmännen är patriotiska! 
(null)
Hoppas att Helena får en underbar helg och jag kommer sakna att vara på plats. 

Man får gratulera alla hammarbyare till Paulinho han gör garanterat 12 mål och i Hammarby med deras offensiva spel kan det nog bli 18. 
Häcken kan inte vara nöjda! 
Ni är många som läser bloggen och det är kul, många som jag inte känner tack vara att ni delar men även många gamla och nya kompisar, 
Tänkte ifall några av er vill se hur jag har det med allt? 
Så imorgon så tänkte jag ta mig till restaurang hemma i Vasastan på Dalagatan klockan 13:00 och ta och spruta in en whiskey eller 2, eller så blir det lite vin. 
Så har ni inget för er kom förbi! 
Nej nu blrjar nästa handbollsmatch så vi avslutar och ni delar så kommer historian 
(null)


KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2020-01-24 | 21:30:47

    Synd att du inte kunde flyga ner med tjejerna. Hoppas whiskeyn smakar gott imorgon. Ta hand om dig nu 🥂🍾🥂

  • Patrik Myrbäck säger:
    2020-01-24 | 21:56:12

    ❤️❤️❤️

  • Madde säger:
    2020-01-25 | 09:58:44

    ❤️

  • Jörgen G säger:
    2020-01-25 | 10:38:29

    Hoppas du får en trevlig helg ❤❤❤

Kommentera inlägget här: