Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

70:e bloggen fuck als

Kategori: Allmänt

Fredagkväll och talang på tv! 
Nästa vecka är köring med besök på Huddinge och hjälpmedelcentralen i hallonbergen och hembesök varje dag, men först blir det helg! 
Men helg för mig är typ samma som alla dagar! 
(null)


Söndag morgon blir det Vasaloppet som tradition framför tvn, men först lördag och lång lunch med gammal kollega och gammal kund, ska bli såå trevligt.😀🥃🍷
Sen V75 och hopp om 7 rätt.
(null)

En härlig bild på älskade Wilma som var på kalas❤️
Nu tar jag fredagkväll och avslutar som sig bör med historian!  Ni delar och ger ❤️ 
Önskar er en underbar helg! Ps kom in på 14 plats på topplistan! Slår vi det nu?

Efter lektionen i småskolan stannade lilla Lasse kvar och gick fram till fröken.
- Jag älskar fröken så mycket, och vill gifta mig med fröken...
Fröken log lite roat och sa:
- Det går nog inte.
- Vill inte fröken gifta sig då, undrade Lasse.
- Jodå, log fröken, men jag vill inte ha ett litet barn.
Jag har kondom ler Lasse 

KOMMENTARER:

  • Rolf Salomonsson säger:
    2020-02-28 | 21:30:35

    Underbar historia 😂😂

  • Hanna Karlsson säger:
    2020-02-29 | 09:52:51
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

    Vilken härlig bild på Wilma och historien var verkligen helt underbar. Sitter här och skrattar högt.

  • Anonym säger:
    2020-02-29 | 18:46:32

    Va kul det låter 👌

  • Anonym säger:
    2020-02-29 | 18:46:34

    Va kul det låter 👌

  • Patrik Myrbäck säger:
    2020-03-01 | 14:58:26

    ❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här: