Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck als 25 bloggen

Kategori: Allmänt

Då var det väl ett lite jubileum! 25:e bloggen! 
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
(null)
När det är jubileum så passar väl en bild på Malin från vårt bröllop när hon sjöng Den vackraste! 
Inte ett öga var torrt! 
Den här veckan var börjat bra! I sag ringde det på dörren när jag låg och vilade! Oj vad glad jag blev när jag öppnade! En gammal fotbollskompis från tidigt 90-tal Peter Lundberg. 
Tack för att du kom! Riktigt kul att "prata" med dig.
Ikväll får vi se om Liverpool lycka vinna och det med 3-0 eller mer för att slå ut Barcelona! Svårt men inte helt chanslöst med tanke på prestationen på bortaplan! 
Och imorgon ska Tottenham göra det omöjliga att slå ut Aljax. 
Projektet som jag nämde i förra bloggen rullar på och kommer snart släppas här! 
Glöm inte dela och❤️

Dagens historia

En gammal man var ute och gick! Då fick han se 2 killar en som grävde ett hål och när han var klar så fyllde den andra killen igen hålet! Mannen förstod ingenting men stod och tittade en lång stund! Tillslut var han tvungen att fråga varför dom först grävde ett hål och sen lfyllde dom igen hålet! 
I vanliga fall sa killarna är i 3 st och den tredje han planterar ett träd i hålet men han är sjuk i dag! 

Ha en bra vecka 

Martin Hamrin

KOMMENTARER:

  • Mats Garderud säger:
    2019-05-07 | 20:14:09

    Kämpa Martin. All kärlek och respekt till dig och familjen!❤️

  • Patrik Myrbäck säger:
    2019-05-07 | 20:19:42

    ❤️

  • Steph säger:
    2019-05-07 | 20:51:29

    Du borde sammanställa dina historier i en liten bok😅❤️

  • Helena säger:
    2019-05-07 | 21:04:02

    Buhu vilken dålig historia 😂😂😂
    Jisses vad Malin är lik Helena, trodde först att det va en bild på henne som barn 🥰 sååå fin
    Allt gott!😘

  • Peter säger:
    2019-05-07 | 21:24:52

    Sjukt imponerad av dej Martin! Så positiv!
    Ett helt block gick åt... när man inte setts på länge.

  • Ingela Otter Olsson säger:
    2019-05-07 | 22:57:53
    Bloggadress: http://bubbella.blogg.se/

    Haha ja deb historien var talande för många verksamheter i livet 😊

    Kämpa på och ujvadnyfiken jag blir på projektet du har på G 🤔
    Håller tummarna för en grej men skriver inte vad.... 😉

  • Janica säger:
    2019-05-08 | 00:17:59

    Min bror spelade på tipset 4-0 och fick rätt. 60 gånger pengarna! Men han spelade bara för 20 kr. 1,200 kr i vinst! (Minus 20...)
    Han är också Tottenham ”fan”, har jag sagt det?
    Malin är väldigt lik Helena!
    Vi ses tydligen snart... vad spännande!!

  • Jerry säger:
    2019-05-08 | 06:22:32

    💪💕😀

  • Själens ro säger:
    2019-05-08 | 08:47:03
    Bloggadress: http://xn--sjlensro-1za.se

    ❤️ Tänkvärd historia 😃

  • Jennie säger:
    2019-05-08 | 11:09:03

    Jag känner dig inte men ser fram emot din blogg. Vilken kämpe du är. Du har ett sådant mod och jag tycker det är så fint av dig att du kämpar för att öka medvetenheten om denna hemska sjukdom. Du verkar ha en underbar familj och vänner. Kämpa på, du kommer göra skillnad!

  • Ethel Pettersson säger:
    2019-05-08 | 18:45:44

    Veckans glädjeämne för mig att läsa din blogg,du är en sån berättare om din situation.Nyfiken på vad du hittar på till nästa inlägg. Hälsa familjen så gott. Tänker på er 💝🤗

  • Joakim säger:
    2019-05-22 | 22:02:07
    Bloggadress: http://joakimramqvisthallin.blogg.se

    👍 💘👌

Kommentera inlägget här: