Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck als 35:e bloggen

Kategori: Allmänt

Då är det tisdag och snart midsommar! Denna vecka är det Ända chansen att kunna äta Als bakelsen! 
Många har redan provat den och gett betyget 
Wow vad god den var! Och som sagt onsdag och torsdag finns den till försäljning på Lindebergs bageri i orminge, nya Lundbergs konditori i Gröndal samt på k-märkts enheter i city och söder samt i garnisonen på Östermalm.  (null)
Skönt att vara hemma igen efter en vecka på Rhodos med vilda Wilma.
Men vilken katastrof det var på Arlanda när vi skulle få väskorna, det hade varit okey om man rest utan barn men att stå vid ett bagageband med en trött och lite urtråkad tjej som hade varit fastspända i ett flygplan i fyra timmar! Och behöva vänta 2 timmar! Det var en resa i sig! 
Idag har jag varit ute med Petra och besökt bagerierna som gör bakelsen och tackat för deras angagemang, i orminge fick jag även träffa Sofia Eldebrink vilket var ett för mig uppskattat möte! 
Och jag känner att vänster handen får svårare och svårare att hänga med! 
Men jag får trösta mig med att jag en hand till! 
(null)
Wilma måste få vara med denna gång med! Här ska hon lukta på blommorna precis som Ferdinand❤️

Nu hoppas vi på fint midsommarväder och att ni delar och ger ❤️

Och nu historien! 
(null)
/Martin 

KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2019-06-18 | 21:17:35

    ❤️glad midsommar till er❤️

  • Helena säger:
    2019-06-18 | 21:17:36

    ❤️glad midsommar till er❤️

  • Mats Garderud säger:
    2019-06-18 | 21:56:43

    Glad midsommar Martin med familj!❤️🇸🇪😊

  • Pia Rapp säger:
    2019-06-19 | 19:02:37

    Ha ha så bra Martin 🤣👏 önskar er en Glad midsommar med sol och värme 😎många kramar ❤❤❤

  • Spånga Phins säger:
    2019-06-20 | 09:33:29

    Kämpa Kvarting!
    Ha en härlig midsommar!

  • Janica säger:
    2019-06-20 | 09:54:11

    Det var en bra historia!
    Glad midsommar!!

  • Anonym säger:
    2019-06-22 | 06:55:49

    Hej
    Jag vill ge dig ett tips😀 se till att du får en ögondator som hjälpmedel för då kan du fortsätta att skriva på din blogg och kommunicera med dina runt omkring dig. Det var något som min bror uppskattade i sin resa med ALS som jag fick följa med tillsammans med honom och hans 2 barn i övre tonåren. Det är så härligt att läsa att du väljer glädjen i din kamp mot sjukdomen. Ha en trevlig midsommar🌞🌷🌺

Kommentera inlägget här: