Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck als 33:e bloggen

Kategori: Allmänt

Det han bli sent tisdag innan jag satte mig i soffan och åt, och då samtidigt blogga! 
Ännu en glad nyhet ang ALS bakelsen! 
Även min vän Daniel Roos och k-märkt kommer att göra och sälja den på deras enheter så dom kommer att vara tillgängliga i innerstan och på söder! Beställning görs på [email protected]
Men mer info kommer ! (null)
Nu har äntligen värmen kommit och låt den stanna ett tag nu! Oj vad handikappad man blir utan bil! Men det märker man först när man inte har någon! 
Imorgon blir det student firande av Zara i grillby! Och då behöver man bil! Tack Jocke!👍

Annars rullar livet på och handen hänger fortfarande med dock blir den sämre o sämre! Märks kanske inte om man bara tittar men för att ni ska förstå så kan jag inte klämma upp en klädnypa! 
Men varför ska man göra det? Jag kämpar på! 

Nu till historian 

En ridande polis stoppar en liten kille på cykel! Han frågar om du fått cykeln av tomten? Ja det har jag svarar pojken! Då får du hälsa tomten att det ska vara ett lyse på cykeln, så nu får du böter! 
Medans polisen skriver ut böteslappen så frågar pojken surt, har du fått hästen av tomten? Ja skrattar polisen! Då får du hälsa tomten att rövhålet ska sitta bak på hästen och inte ovanpå😜

Dela och ge ❤️

Ha nu en bra vecka och fira nationaldagen som norrmännen! 

Martin Hamrin 

KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2019-06-04 | 21:58:23

    Hahaha vilken bra historia 😂

  • Daniel säger:
    2019-06-04 | 22:05:45

    Nu jäklar ska vi sälja bakelser❤️

  • Anonym säger:
    2019-06-04 | 22:18:47

    Kör hårt Martin!👍💪👍❤️

  • Rutger säger:
    2019-06-04 | 22:39:34

    Kämpa kompis ❤️

  • Rutger säger:
    2019-06-04 | 22:39:35

    Kämpa kompis ❤️

Kommentera inlägget här: