Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck als 40:e bloggen

Kategori: Allmänt

Fredag och det är svårt att hålla tisdag fredag när man har semester! Vilket jag har hela tiden men! Det är skillnad när man har det tillsammans med Helena och vi försöker gasa och inte bromsa och ska uppleva Sverige! 
Vi kör kors o tvärs genom Sverige! Tittar på saker som vi tycker är värt en resa! 
(null)
Här är en bild på första fölet som Xperia knick lämnade efter sig! En hingst efter Bold Eagel.
Xperia var jag delägare i under tävlings perioden och hon gav mig så mycket glädje! 
 Sen har vi varit i smögen och Helena fick mumsa i sig skaldjur! Vi var även i Uddevalla och där hade vi turen att kunna få mer mat till mig levererat! 
Tur att man har vänner lite överallt så det kan lösa sig utan att behöva åka hem! Tack Maria o Erik!❤️
Sen korsade vi landet och hamnade i Västervik där min bror och Sofia hade lagt till med båten! 
Härliga dagar tillbringade vi där och solen sken lite till oh från ! 
Från Västervik åkte vi idag till Båstad och hälsar på Malin som jobbar här! Härligt ställe och grymt väder!     
 Vår tur fortsätter nu! 
Och vänster handens resa blir bara sämre o sämre men det skiter vi i! 👍
Veckans historia är kanske grov i vissa öron men den visar att man ska tänka sig för vad man säger! 
Nu delar ni om ni vill och ger❤️

Ha nu en trevlig helg ❤️

(null)

                                                                                                                                                                                                                               

KOMMENTARER:

  • Mats Garderud säger:
    2019-07-12 | 22:45:00

    Haha, skön historia!😆 hoppas ni får en härlig resa genom Sverige!

    Kram❤️🇸🇪☀️🔝

  • Rutger säger:
    2019-07-13 | 05:03:49

    Njut av semestern!!

  • Patrik Myrbäck säger:
    2019-07-13 | 05:33:50

    ❤️❤️❤️

  • Pia Rapp säger:
    2019-07-13 | 12:15:55

    Njut av semestern 😎 bästa historien 🤣
    Önskar er en härlig helg ❤❤❤ kramar

  • Joanna säger:
    2019-07-13 | 12:16:06

    Njut av semestern och varandra! Kram

  • Tuben säger:
    2019-07-15 | 12:31:27

    Världsklass kungen ❤Som alltid ❤Kram Tuben

Kommentera inlägget här: