Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck als 22 bloggen

Kategori: Allmänt

Plötsligt vart det tisdagkväll och då kommer bloggen! Lite sent kanske men ska bättra mig! 
Påsken över för detta år och vilket härligt väder vi fick! 
Febern är borta och jag fattar inte hur jag kunde bli så sänkt! 
Men det är bara att kriga på! Nu mår jag bra och ska försöka göra så ett tag! 
I år var första gången det inte blev massa påskmat här hemma! Lite tråkigt kanske eftersom det är en tradition, men jag hade inte kunna njuta av det så för min del spelar det ingen roll men tråkigt för familjen kanske! 
Men snart midsommar och då blir det sill i allafall! 
Ikväll har jag varit iväg och haft 5 kamp men mina tidigare arbetskamrater ! Så kul att se dom och jag skulle faaan ge vad som helst för att börja jobba igen! Så hitta ett jävla botemedel snabbt nu!  (null)
I påsk har jag fått hänga med min favorit ganska mycket! 
Wilma ger mig så mycket energi och glädje! 
Och vilket väder vi fått! Så underbart!
Nu är våren här och allsvenska är igång och alla verkar slå alla! 
Tippar att Aik slår Häcken med 1-0 och samtidigt vinner Norrköping mot djurgården med 2-1 
Vi får se! 
Och snart är det elitloppet! 
Årets höjdpunkt enligt mig! Och vilken årsdebut av ringostar treb ! Wow säger jag bara! 
Nu till helgen är det final i Olympia travet och propulsion är favorit till att vinna det! Det luriga är att Åby har open stretch vilken för det lite lurigt om propulsion får ett lopp i dödens! 
På fredag så kommer jag tippa loppet här i bloggen

Glöm inte dela och ge ❤️
Och tack för alla fina kommentarer ni lämnar! 

Nu till dagens historia
(null)

Ha en grym vecka nu så hörs vi på fredag!

Martin Hamrin

KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2019-04-24 | 05:42:50

    Tur du och familjen har minnet kvar av hur påskmaten smakar så får ni leva på det ist, trist när en tradition inte blir av men störst av allt är kärleken ändå och ni är ju ett topteam ❤️ Hoppas du sätter dina resultat i ⚽️
    Kram till dig o Helena

  • Sofia säger:
    2019-04-24 | 06:16:15

    ❤️

  • Mats Garderud säger:
    2019-04-24 | 08:19:02

    Underbart väder och härligt att du fått tillbringa tid med dina gamla kollegor och Wilma!❤️

    Stor kram

  • Ethel Pettersson säger:
    2019-04-24 | 08:23:01

    Så kul att läsa din blogg.Du verkar ha en uppsjö av historier.Kul.Må bäst.Kram 💐👍💞

  • Åke säger:
    2019-04-24 | 14:08:22

    ❤️

  • Hjelmberg säger:
    2019-04-24 | 17:22:18

    ♥️

  • Patrik Myrbäck säger:
    2019-04-24 | 21:25:08

    ❤️

  • Moa säger:
    2019-04-25 | 13:53:48
    Bloggadress: http://moamotallaodds.blogg.se

    Kämpa på, heja!!

Kommentera inlägget här: