Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck ALS 26:e bloggen

Kategori: Allmänt

Då blev det fredag igen! Oj vad dagarna går fort! 
Men det ör tur det och tur att jag väljer att se allt positivt för annars skulle det säkert vara jobbigt varje dag! 
Igår fick vi besök av Helenas barndoms kompis! 
Super trevligt var det, hon läser bloggen och bor i Alaska! Mäktigt att se hennes bilder på älgar och grizzlybjörnar, där har dom vilda djur runt hörnet! 
(null)Skön översättning på brännboll! 
Kan tänka mig att folk skrattar åt vad vi gör här i Sverige ! 
Jag ska från och med i morgon göra andelar på atg tillsammans! 
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/855E-JBG7-28878
Där är en länk till sidan! Mina andelar heter alltid 2 spikar och Hamrins hundring! 
Imorgon är det jackpott på 50 miljoner så dom andelarna är i stort sätt slut ! Men det är även V75 på söndag så passa på och vara med på en andel! 

Vä arm är inte så stabil längre! Märkte det igår när jag skulle laga mat! Även om jag är högerhänt så blev allt svårare! Men men så länge det funkar någorlunda så får man inte ge upp! 

Man länktar till våren och då börjar hockey VM ? 
Jag måste slå mig för bröstet från förra bloggen där jag sa att Liverpool hade chansen att slå ut Barcelona och att Tottenham skulle vinna över Ajax !
Vilka matcher, och som Tottenham supporter så är man extra stolt! Det är inte så att vi är bortskämda med framgångar!
Det blir en spännade final och hoppas Kane är tillbaka ! 

Då kommer det sista innan historian 
Dela och ge ❤️

(null)

Ha nu En trevlig helg

Martin Hamrin

KOMMENTARER:

  • Myran säger:
    2019-05-10 | 20:26:51

    ❤️

  • Mats Garderud säger:
    2019-05-10 | 21:15:27

    Så sjuk humor du har Martin😂
    Ta hand om dig!❤️🙏❤️

  • Katarina säger:
    2019-05-12 | 13:04:24

    Tack Martin att du delar med dig och kämpa på ❣️ Kul med andelsspelet 😊

  • Anonym säger:
    2019-05-14 | 06:30:15

    ♥️

  • Janica säger:
    2019-05-18 | 06:25:46

    Här är vännen från Alaska! Tusen tack för bästa middagen! Löjrom och champagne! Rimmad lax! Biff med murkelsås och färskpotatis! Mums filibaba!
    Jag ska laga god lax och hälleflundra när ni kommer till Alaska! Håll styr på vänsterhanden tills du dragit in din första Alaskalax!
    Jag hade jättetrevligt! Bästa kocken och sällskapet. Kram!

Kommentera inlägget här: