Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

Fuck als 39:e bloggen

Kategori: Allmänt

Fredagkväll och blå himmel i Halmstad där vi varit sen i söndags hos Fredrik och Catarina och lilla Lincoln!
Men den blåa himmelen är inte något vi är vana vid! Det har verkligen varit skitväder och det ska det bli imorgon med säger dom
Det är så konstigt att man säger "bäst kusten"
Jag fick lite gnäll att det inte blev någon blogg i tisdags men det kan bli så när man rycks med i semesterfirare! Man glömmer helt enkelt bort dagar och tider! 
Men ska försöka skärpa mig! 
Skulle gått på sprintermästaren igår men det blev att stanna hemma! Inte kul att gå på trav i spöregn, vi får se hur det blir imorgon med det är 40 miljoners jackpott så man måste ha en V75 lapp i handen imorgon! 
På söndag fortsätter Helena och jag vår roadtripp och vi får se vart vi dyker upp! 
Men det vi vet är att på tisdag ska vi vara i Uddevalla då min mat har tagit slut och vi beställt mat dit!
Nu ska jag ta helg! Och önskar er en riktigt skön helg! 
Dagens historia kommer här
(null)


KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2019-07-05 | 21:55:23

    Bästa historien på länge 😂👍🏻

  • Malin Olténg säger:
    2019-07-05 | 21:56:09

    Hej Martin!
    Är på franska rivieran just nu o en vecka till, men om er road-trip fortsätter v 29 är ni varmt välkomna till Mälarhöjden!
    Krm Malin

  • Jörgen G säger:
    2019-07-06 | 20:52:45

    Haha bästa historien än så länge fortsätt så gubbe 😂😂😉

  • Ulrika säger:
    2019-07-07 | 11:07:40
    Bloggadress: http://minitjejens.blogg.se/

    Hej, Har jobbat som assistent åt en person med ALS i 1½ år det är en jäkligt orättvis sjukdom som ingen förtjänar! Ta hand om dig <3

Kommentera inlägget här: