Livet med ALS

Den 7 december 2017 fick jag diagnosen ALS Bulbäres Pares Aggressiv. Detta är min resa med sjukdomen och allt vad det innebär.

4:e bloggen!

Kategori: Allmänt

Då blev det tisdagkväll! Och som jag sagt! Blogg tisdag och fredag bara att starta den 4:e 

Har fått så många positiva kommenterar och ryggdunkningar för bloggen!  Tycker det är kul att höra och jag lovar att kämpa hela vägen in i kaklet! Så glad för att så många läser och delar! Fortsätt dela och sprida bloggen! 

Idag har jag varit på Huddinge sjukhus och träffat logoped och dietist, Imorgon ska jag till nya karolinska för att byta ut pegen! Hoppas det blir böttre och att jag slipper läckage när jag njuter av ett glas rött! (Njuter är kanske inte rätt sagt! Är bara  ute efter ruset) men ska bli skönt att slippa bli blöt och röd på byxor och tröja!

Sjukt att det är så varmt i februari! Årets kallaste månad???? 
8 grader i dag och ska bli 2 siffrigt till helgen! Ser lovande ut till midsommar!😄
Man blir lite härligt glad bara att veta att snart är det vår! 

Snart Champions leage! Tror på kryss mellan Liverpool och Bayern München samt att Barcelona vinner borta! 6:53x pengarna på atg! 

Vi får se om Malmö kan göra en Östersund på torsdag! Chelsea lär vila några spelare! 

Nu när jag har varit inne på fotboll så kommer ett tips till er som ska köpa nya fotbollskor.

Det viktigast är att dom passar bra! 

Nu kan du skratta om du förstår! 


Ha en underbar vecka så återkommer jag fredag! 

/Martin  (null)



KOMMENTARER:

  • Matte Hagberg säger:
    2019-02-19 | 21:00:16

    ....

  • Matte Hagberg säger:
    2019-02-19 | 21:02:41

    Martin, trots all skit som du går igenom så har du kvar din sjukt härliga humor 🤣
    Helt underbart!
    Kriga vidare Martin💖💖

  • Helena o Fredde säger:
    2019-02-19 | 21:10:39

    Ja de e ju jäkligt dumt att gott o fint vin ska läcka, hoppas den nya håller tätt så du får känna hela ruset 😉🥂🍾🥂
    Kram från oss 🖤💛🖤

  • Roy säger:
    2019-02-19 | 22:17:24

    Jag älskar att läsa din blogg Martin❤️

  • Pelle Hoffman säger:
    2019-02-19 | 22:33:20

    Dra in lite anklever och Sauternes också🥴!
    Tror Malmö fixar x borta och åker ut med flaggan i topp. I övrigt bryter Gnaget trenden och fixar både nytt guld och europaspel🖤💛🖤💛.
    Kriga på Martin!❤️

  • Jörgen G säger:
    2019-02-19 | 22:38:39

    Kämpare du är Martin du är en riktig krigare blir rör av din läsning och själv klart delar jag den du är bara bäst kämpa på nu och njut av rödvins ruset ❤💕❤

  • Michaela Tarmann säger:
    2019-02-20 | 09:40:00

    Tack för att Du förgyller mina tisdagar & fredagar med dina tankar
    Måste komma med värsta tipset om du har tråkigt hemma! Netflix å serierna Better call Saul & Breaking bad! Beroendeframkallande men klart det bästa jag sett
    Ses vi den 31/3? Ta några öl innan om inte pegen läcker?
    Stor kram 🖤💛🖤

    Svar: Var brukar du ta några öl innan matchen?
    Martin Hamrin

  • Petra Lindström säger:
    2019-02-26 | 18:39:02

  • Therese säger:
    2019-02-27 | 15:01:22

    Du är verkligen en härlig kämpe! Saknar dina besök & fikastunder🌸

  • Ingela säger:
    2019-03-08 | 18:52:43
    Bloggadress: http://www.bubbella.blogg.se

    haha mina fotbollsskor har aldrig passat bra...
    Så behövde jobba med händerna så vaktade stolparna :-)

    Vad säger Dag till en telefon försäljare...?







    (Ring en annan dag...)

Kommentera inlägget här: